2010. június 13., vasárnap

Boldogság? [ Aura ]

- Neve? - kérdezte egy mogorva, zsémbes, frigid nőszemély, akinek több tetoválása volt, mint foga.
Az undorító testszag csak úgy áradt belőle és a kielégítetlenség csak úgy sugárzott róla. Kezében egy doboz sör volt, valami ócska féle, amit az alsóosztálybeliek isznak.
- Aura Sparkles. - mondtam tömören és reménykedtem, hogy beenged.
A portársnő gondolkodóba esett, amit azzal koreografált, hogy szőrős hónalját kezdte vakargatni. Szőrős szája elmosolyodott amikor megtalálta a nevem a listán. Nagy nehezen talált egy tollat az íróasztalán lévő szemétkupacban és kipipálta a nevem a papirosról.
- Mehet kisasszony. Első emelet 9-es lakás. - azzal kezembe nyomta a vaskos kulcscsomót és a fenekemet méregette miközben elindultam befelé.
A ház régi volt, ódon lépcsőiről gőzölgött a melegben a tisztószer szaga. Ahogy egyre beljebb értem az éjszaka hangjait hallottam. Ziháló nők, örjönggő férfiak és vörös fény mindenütt. Amikor elhadladtam egy-egy ajtó mellett volt, hogy beláttam az ablakokon. Vad orgiák, vagy szenvedélyes szerelmeskedés, esetleg érzelmek nélküli állati paráználkodás. Ez volt a piroslámpás negyed egyik legeldugottabb, legundorítobb háza. Minden mocskos volt, és valószínűleg ennél fogva olcsóbb, mint a többi.
Amikor elértem a 9-es lakáshoz hallottam, hogy bent éppen űzik az ipart, így inkább leültem a küszöbre, és vártam, hogy végezzenek. Nem sokára el is halkult a szobából kiszűrődő kéjes sikoltozás és egy meztelen, roppant csinos nő lépett ki az ajtón. A lány teste olyan volt, hogy még egy kifutó modell is megirigyelné. Mint akit erre a szakmára termetettek. Zöldessárga szemei csak úgy világítottak az éjszakában. A haja olyan barna volt, mint a mahagóni és játékosan hullámos. Ahogy az ember nézte egyre inkább tökéletesnek találta.
- Gyere be Aura, Eleonor feltelefonált, hogy bejelentkeztél! - intett bájosan, cseppet sem zavartatva magát, hogy tulajdonképpen nincs rajta semmi.
Beléptem az előszobába, ahol minden olyan volt, mint egy orvosi rendelő váróterme. CKM-ek és Playboyok, Penthouse-ok az asztalon. A bárpultban különböző tömények, persze szigorúan csak pénzért. Végülis nem jótékonysági intézmény. A jobbra lévő szobában egy férfi volt kikötözve a franciaágyhoz és átszólag nagyon jól érezte magát leendő lakótársnőmmel. 
- Az ott a te szobád. - mutatott az övével szemben lévőre. - De gondolom ez nyilvánvalóvá vállt, mivel megkötözve fekszik egy férfi a szobámba. Szóval ha megbocsátasz megyek dolgozni. 
Azzal becsapta az ajtót és pár perc múlva ismát nyögések hallatszottak.
Mire válalkoztam én? Bele se gondoltam milyen kiszolgáltatott, fájdalmas szerep ez. Egy prostituált annyira kitárja magát... A jó katulikus neveltetésemet azonban itt hanyagolnom kellett. A szobámba lépve ugyanolyan vörös takarós, fekete párnás fanciaágyat pillantottam meg, mint a másikban. Egy szekrény volt bent. 
A bőröndömet felraktam az ágyamra és elkezdtem kipakolni a ruhámiat. Csupa olyan darab, ami inkább illene egy napközis tanárnőnek, mint egy leendő kurvához. Nagy levegőt vettem és kinyitottam a szekrényt. Azonban a ruháimnak csak egy polc volt fenntartva, a többin ugyanis mindenféle szexuális játékszer foglalt helyet. Óriási!
Arra a kevés kis helyre azért valahogy bepaszíroztam a cuccaimat, majd elégedetten nyújtoztam végig az ágyon. Közben a hangzavar is abba maradt, de már kezdtem hozzászokni. Az ajtómat kopogás nélkül kinyitotta a szomszédom. A lányon még mindig nem volt ruha. Az ágyam szélére ült, majd felültem, hogy azért valamennyi tiszteletet megadjak. Akármilyen hülye helyzet is ez.
- Az előbb nem mutatkoztam be. - mondta kicsit zavarba jőve. - Rebecca Silver vagyok. De általában csak Becca.
Meglepettségemre nem nyújtott kezet, hanem kedélyesen mosolygott rám, akár a vadalma. Várta, hogy megszólaljak, de jelen helyzetben ez nem volt olyan könnyű.
- Én Aura Sparkles vagyok. - mondtam zavartan. - De ezt már tudod.
- Honnan jöttél Aura? - kérdezte dallamosan, majd befeküdt az ágyamba, és jelzett, hogy feküdjek mellé. 
Kicsit vonakodva, de melléfeküdtem. Olyan kínos volt! Eddig még egy nőhöz sem voltam ilyen közel, ő meg még meztelen is volt. Egyedül anyámat láttam meztelenül. Még az osztálytársaimmal sem fürödtem együtt a táborokban.
- Én kanadai vagyok. - mondtam és közben hatalmas melleit néztem. - Öh, Monterálban születtem és ott is éltem.
- Nagyszerű! - mondta, majd kedvesen mosolygott azon, hogy észrevettem milyen méretekkel áldotta meg a természet. - Igaziak. Meg akarod fogni?
Elképedtem. Megfogni? Itt ez így megy? Hát, hogy is menne másképp egy bordélyházban. Annyira kínos, hogy ennyire szégyenlős vagyok. De ha egyszer nem szoktam női melleket fogdosni, akkor még is miért legyek olyan nagyon bátor?
- Semmi baj. Ez az első nap. Mindnekinek nehéz. - bátorított, majd inkább kiment a szobámból, mivel látta, hogy nagyon zavarba hoz.
Pár percre átment a szobájából és felöltözve tért vissza. Egész konszolidált megjelenése volt. Egy mályvaszínű blúz egy farmerral. Az utcán azt hinném, hogy egy könyvtáros. Még is a szeme, az a sárgászöldes elképesztően mély tekintete elárulta, hogy két végén égeti a gyertyát.
- Olyan 21.30-kor kezdődik itt igazán az élet. - avatott be és közben kigombolta a blúza ujját. - Akkor úgy ömlenek ide a pasik, hogy sosincs elég lány. Így aztán van, hogy egy emberre jut 3 vagy akár 4 pasi is.
Olyan természetesen mondta, mint hogy a Nap nagyobb mint a Hold. Kezdtem feloldódni, de azért ennyire nem. Pedig sajnos ő csak tényeket közöl. Ez az igazság. Ilyen egy kurva élete. Amit a vevő kér, azt teljesíteni kell. Mert fizet.
- Nyugi, első nap nem fognak neked esni. Nem hagynám. - mondta rám kacsintva, majd intett, hogy kövessem.
Körbe vezetett a lakásban. Volt felszerelt konyha, és nagyon szép, kényelmes fürdőszoba is, két fürdőkáddal. Egy gardrób is volt. Szóval ezért volt olyan kevés hely a szekrényben. A gardróbszobából elvett néhány darabot és nekem adta.
- Ma lesz a beavatásod. - magyarázta. - Nagyon izgi lesz! Ne izgulj, nem lesz semmi komoly, majd meglátod.
- Vagyis? Szexelnem kell egy idegennel? - kérdeztem kicsit elcsukló hangon.
- Nem, nem idegennel. - válaszolta természetességgel. - Majd meglátod.
Becca a konyhába sietett velem. Azt mondta kell a protein és a koffein, különdben nem lehet bírni. Gyorsan összedobott egy tojásrántottát és felvágott néhány zöldséget. Közben mesélt az itt létéről és, hogy hogyan került ide. Hogyan választotta azt a mesterséget, amitől a hozzáhasonló legtöbb kislányt óvtak a szülei. Hogyan lett prostituált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése